Fedezze fel, hogyan lehet egyszerűsíteni a problémákat

Működésünk:

A legfontosabb dolog számunkra, hogy megértsük a probléma jellegét, amelyet Ön meg szeretne oldani. Ezek alapján tudunk egy vagy több megoldási javaslatot tenni. Jellemzően egy problémát többféle módon is meg lehet oldani a mi célunk hogy megtaláljuk a legegyszerűbbet és a lehető legjobbat.

Tanácsadóink és műszaki csapatunk jelentős tapasztalattal rendelkeznek az OpenKM platform sikeres telepítésében közép- és nagyvállalatoktól elkezdve a különféle üzleti szegmensekben, ideértve a banki és pénzügyi, az olaj- és gázipari, az energetikai, a mérnöki, az egészségügyi és az állami szektorbeli szervezeteket.

Amit ajánlunk:

Konfiguráljuk, paraméterezzük és kibővítjük az OpenKM szolgáltatásait, hogy megfeleljenek az Ön üzleti igényeinek. A teljes munkát elvégezhetük mi vagy kollaboálhatunk az Ön technikai csapatával.

Jellemző testreszabások

  • Felhasználói felület szolgáltatásainak kibővítése.
  • Testreszabott felhasználói felület létrehozása.
  • OpenKM integrációja harmadik féltől származó alkalmazásokkal.
  • Új funkciók létrehozása.
  • Folyamatok létrahozása.
  • Speciális oktatás az Ön igényeihez igazítva.
  • Adatgyűjtő folyamatok létrehozása.
  • Automatikus osztályozó folyamatok kialakítása.
  • Automatikus imortálási és exportálási folyamatok létrehozása.

Folyamatok

Az OpenKM folyamat motor lehetőséget kínál az üzleti logika meghatározására és újbóli felhasználására, valamint az üzleti folyamatok egyszerűsítésére és az alkalmazottak hatékony koordinációjára mind a szervezettel, mind egymással. A folyamatok és a tartalomkészítés összekapcsolásával az OpenKM lehetővé teszi a szervezetek számára az információk cseréjét és az új vagy változó üzleti követelményekre való gyors reagálást.

Az OpenKM segítségével az összes dokumentumot elektronikusan tárolhatja és rendszerezheti úgy, hogy az az Ön munkafolyamatainak és a hozzáférési igényeinek megfelelő legyen. Intelligens globális kereséssel egyszerűen visszakeresheti a mentett tartalmat.

  • Komplex folyamatok kialakítása.
    • Validációs és jóváhagyási folyamatok támogatása.
    • Soros vagy párhuzamos folyamatvégrehajtási lehetőség.
  • Feladatok csoportokhoz és felhasználókhoz rendelése.
  • Folyamat állapotának és státuszának monitorozása.
  • Konfigurálható e-mail értesítő.

Automatikus feladatok

Az automatizált feladatok által emberi beavatkozás nélkül tud bizonyos műveleteket végrehajtani a dokumentumokon. Néhány példa:

  • Metadata rögzítés.
  • Dokumentum osztályozás.
  • Automatikus folyamat végrehajtás.

Az automatizálás főbb előnyei:

  • Növekvő termelékenység és kisebb végrehajtási idő.
  • Magasabb minőség és pontosság.
  • Csökkennő emberi munkaerő-költségek.

Integráció

Az OpenKM vállalati dokumentumkezelő egy interoperábilis platformot biztosít az erőforrások kiaknázásához az alkalmazások és az adattárak között az egész vállalat számára. Az OpenKM-et azzal a céllal fejlesztették ki, hogy többféle integrációs módszert biztosítson:

  • OpenKM SDK Java és .Net számára.
  • REST API alapú szolgáltatások használata.
  • A hitelesítéshez használhat: külső felhasználói adatbázist, LDAP-ot vagy Active Directory-t, SSO-t és CAS-t.
  • Az adattár is kinfogurálható így bármely adatbázis pl. MySQL, PostgreSQL, Oracle vagy SQL Serverel is alkalmazható.

Elérhető kapcsolódási pontok: AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.

Kapcsolódó videók:

OpenKM - CRM Solution
OpenKM - CRM Megoldás

Kapcsolatfelvétel

Általános információk