Ha szeretne jól informált maradni, iratkozzon fel az OpenKM hírleveire

Biztosítási menedzsment

Ana Canteli

Írta Ana Canteli 2022 január 28-án

A mindennapokban számos olyan esemény következhet be, amelyek közül néhánynak igencsak jelentős hatása lehet, ha nem előzik meg, vagy nem kezelik megfelelően. Emellett figyelembe kell venni a társadalmat érintő változásokat is, amelyek speciális tudást, új stratégiákat, működési optimalizálást igényelnek a biztosítóktól és a biztosításközvetítőktől. Egyszóval, új funkciókra és készségekre van szükség ahhoz, hogy az ágazatban adódó feladatokat megbízhatóan, gyorsan, hatékonyan és eredményesen tudják kezelni a biztosítók.

Figyelembe kell venni, hogy az egyes tevékenységi ágazatok bizonyos eseményekre hajlamosabbak, mint mások. Ami egyrészt kockázatnak tekinthető, másrészt viszont lehetőségek forrása is. Zéró kockázat nem létezik; amit tenni lehet, az az, hogy azon dolgozunk, hogy csökkentsük, sőt minimalizáljuk annak veszélyét, hogy bármely helyzet incidenssé, konfliktussá, balesetté vagy akár katasztrófává alakuljon.

A legtöbb ember és vállalat tisztában van az őket körülvevő és közvetlenül érintő bizonytalanságokkal, kockázatokkal. A biztosítótársaságok olyan tevékenységi köröket végeznek, amelyben a biztosított érdekeinek kezelése sokféle információt generálhat és sokféle dokumentációt igényel (adminisztratív, adóügyi, munkaügyi, kereskedelmi, polgári, büntetőjogi stb.)

A biztosítási kötvények kezeléséhez - amely tevékenység magában foglalja a részletes kockázatelemzést, az információkérést, az eljárás frissítését, ha bármely szempont megváltozik - elengedhetetlen a megfelelő irányítási eszköz bevezetése, amely lehetővé teszi számunkra, hogy minden lehetőséget lefedjünk.

Az OpenKM dokumentumkezelő rendszer garantálja a biztosító termék- és szolgáltatási portfóliójának precíz adminisztrációját. Megkönnyíti és felgyorsítja az egyes alkalmazottakhoz rendelt ügyfélportfólió kezelését. Mind a biztosítási ügynökök vagy brókerek, mind az ügyfelek vagy kedvezményezettek élvezhetik az elektronikus dokumentumkezelő rendszer előnyeit.

Az OpenKM segítségével egy olyan online munkaplatform hozható létre, amely elérhető a kárigény feldolgozásában résztvevő munkatársak és szakértők számára is, akik így könnyedén hozzáférnek az általuk igényelt rendszerfunkciókhoz. A biztosító munkatársai az összes adminisztrációs és dokumentumkezelési feladatot otthonról vagy akár az irodából is el tudják végezni. Ez megkönnyíti a rugalmas munkavégzés kialakítását. Az ügyfelek pedig ugyanezeket az előnyöket élvezhetik. Nem lesz szükség a dokumentáció postai úton történő elküldésére, vagy a személyes átadásra az irodában.

Az OpenKM mindazon alkalmazások teljes skáláját tartalmazza, amelyek lehetővé teszik, hogy a dokumentumkezelő szoftver integrálható legyen a biztosító programcsomagjába. Ha továbbra is kapnak hitelesített faxokat, akkor a dokumentumkezelő rendszert integrálni tudják a cég többi eszközével, beleértve a nyomtatókat és a szkennereket is. Ez döntően hozzájárul a papírmentes iroda vállalaton belüli megvalósításához.

Az sem jelent problémát, ha aláírt dokumentumokat kell fogadni. Az OpenKM mindenféle elektronikus aláírást digitális tanúsítvánnyal kezel, beleértve a biometrikus digitális aláírást is. Az automatikus feladatok bevezetése lehetővé teszi a szervezet folyamatos fejlesztését. Ez is az OpenKM dokumentumkezelő szoftver által biztosított előnyök közé tartozik. A rendszer konfigurációja 100%-ban testre szabható, emellett skálázható is, mind a tároló méretét tekintve, mind pedig a felhasználók számát figyelembe véve.

Tegyük fel, hogy a biztosítási ügynökök és brókerek e-mailben kapnak vagy cserélnek dokumentumokat ügyfeleikkel vagy harmadik felekkel. Ebben az esetben érdekes lehet az e-mail archívumot a biztosító szokásos dokumentumkezelésébe bevonni. Ez, a rendszer alapfunkcionalitásának része, amely megkönnyíti az e-keresési feladatokat. Konfliktus vagy peres eljárás esetén visszakereshető a pontos e-mail, amelyet teljes egészében tárolunk, a mellékletekkel együtt.

Mint látható, az OpenKM a vállalat szükségleteihez igazítható rendszer. A dokumentumkezelő rendszer elfogadásának és használatának megkönnyítése érdekében létrehoztuk az OpenKM Akadémiát. Ezen az e-learning platformon minden felhasználó megtalálhatja az igényeinek megfelelő tanfolyamot.

Ha Te is szeretnéd az ügyfelek portfólióit hatékony, modern és biztonságos módon kezelni, akkor kérj személyre szabott online bemutatót.

Kapcsolatfelvétel

Általános információk

Respondeo Kft.

Email:
email
Telefonszám:
+36 20 449 0363 ( Hungary )
Központ:
H-9061, Vámosszabadi, Újtelep Utca 30.

Hungary: Kérlek hívj +36 20 449 0363.
Munkarend:
Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00 CEST sürgős segítség kérése. Jelenleg Hétfő 02:11 am óra van itt: Győr-Moson-Sopron, Magyarország.

OpenKM világszerte:

China: https://www.openkm.cn
France: https://www.openkm.fr
Germany: https://www.openkm.de
Greece: https://www.openkm.gr
Hungary: https://www.openkm.hu
Indonesia: https://www.openkm.id
Italy: https://www.openkm.it
Malaysia: https://www.openkm.my
Middle East: https://www.openkm.me
North Africa: https://www.openkm.me
Poland: https://www.openkm.pl
Serbia: https://www.openkm.rs
Spain: https://www.openkm.com
USA: https://www.openkm.us