Ha szeretne jól informált maradni, iratkozzon fel az OpenKM hírleveire

8 érv, ami a kiszervezett IT támogatás mellett szól

Ana Canteli

Írta Ana Canteli 2021 december 10-é

A globális gazdaság szinte minden szektorában találunk olyan szoftveres megoldásokat, melyek különböző műveletek és a napi feladatok adminisztrálására és kezelésére valók. Ez arra késztet minket, hogy adatainkat és folyamatainkat egy harmadik félre bízzuk, legyen szó akár VOIP telefonokról, mobil eszközökről, dokumentumkezelő rendszerek szolgáltatójáról vagy akár hálózati rendszergazdákról, hogy csak néhányat említsünk. A kiszervezés tehát több szempontból is előnyös lehet.

  • Jobb üzleti teljesítmény: egy vállalat azért jön létre és marad fenn, mert jobb terméket vagy szolgáltatást kínál, mint mások. A vállalkozás alapvető szempontjaira való összpontosítás hozzájárul a vállalat jövőképének megőrzéséhez, biztosítja a cégtulajdonosok által kialakított stratégia életképességét, és közvetlenül befolyásolja a növekedést. Ez nem lenne egyszerű, ha a belső munkatársaknak kellene gondoskodniuk a vállalattal kölcsönhatásában lévő összes elem karbantartásáról és fejlesztéséről, különösen az intenzív digitális átalakulás időszakában.

  • Jobb teljesítmény-menedzsment: az IT-kiszervezés másik előnye a modern szoftvercsomag, amely jelentős versenyelőnyt biztosít számunkra. A szilárd és naprakész kiberbiztonsági politikától elkezdve, melynek célja, hogy megvédje a vállalatot az olyan fenyegetésektől, mint például a biztonsági rések és az adatvesztés okozta fenyegetések, egészen az üzleti növekedés optimalizálásáig. A tanácsadó szolgáltatások nagyon pozitív eredményeket tudnak elérni, anélkül, hogy szükségtelenül veszélyeztetnék a vállalat belső erőforrásait.

  • Jobb üzleti folyamatok: Eljön az idő, amikor a belső IT-csapatok nem tudnak több felelősséget vállalni. Ekkor a vállalkozásunknak nem kell működési szinten összeomlania. Új üzleti funkciók fejlesztéséhez vagy a régebbiek optimalizálásához mindig célszerű kihelyezett informatikai szolgáltatók szolgáltatásait igénybe venni. Az olyan vállalatok, mint a Haber Group, friss és innovatív jövőképet kínálnak az információs technológia legújabb trendjeiről, és az emberek igényeinek és követelményeinek vetik alá őket. A Haber Group esetében a szoftveres megoldásokat a vállalathoz igazítjuk, nem pedig fordítva.

  • Biztonságmenedzsment: a szolgáltatás folyamatosságának garantálásához megbízható ellátási láncra van szükség. Ez azt jelenti, hogy az IT-szolgáltatók protokollokkal és szabályzatokkal rendelkeznek az adatok biztonsági mentésére és katasztrófa-helyreállítására súlyos helyzetek esetén. A cégek kiszervezésének egyik előnye, hogy képzett személyzettel rendelkeznek, akik felkészültek az ilyen esetekre. A humán erőforrás a fő tevékenységre összpontosíthat, míg a szervezet technológiai partnerei a katasztrófa-helyreállítási terv lehető legrövidebb időn belüli végrehajtásáért felelnek, különös tekintettel az érzékeny információkra.

  • Eszközkezelés: Egyre több cég kínálja alkalmazottainak az irodán kívüli munkavégzés lehetőségét. Ez azt jelenti, hogy számos eszközzel kell ellátni a személyzetet; laptopok, mobiltelefonok, VOIP telefonvonal áttelepítése, VPN bérbeadása, új szoftvermegoldások az időszabályozáshoz, online dokumentumkezelés, stb. A szolgáltatás folytonosságának garantálásához szükséges, sőt ajánlott is a hagyományossal párhozamos új munka ökoszisztéma létrehozása és hogy a bizonytalanság mindannyiunkat érint-e. A felelősségek és a működési költségek megfelelő elosztásához azonban elengedhetetlen, hogy a távmunka által támasztott igények kielégítése érdekében legyen egy szolgáltató. Így a kis- és középvállalkozások bekapcsolódhatnak a távoli munkába, és egy olyan csapatot biztosíthatnak, amely elkötelezett az üzletmenet folytonosságának lefedésében, ebben a módozatban, és élvezheti a digitális átalakulás minden előnyét.

  • Jobb költséggazdálkodás: Új projektek elindítása és minden igény kielégítése kizárólag belső erőforrások felhasználásával pénzügyileg és gazdaságilag is túlterheltté válhat. Emiatt jó választás a kiszervezés, amely megkönnyíti a vállalat számára céljainak elérését az idő- és anyagbefektetések, valamint az emberi erőforrások egyensúlyának megteremtésével. A kiszervezés előnyei lehetővé teszik számos olyan projekt virágzását, amelyek egyébként el sem hagyták volna a tervezőasztalt.

  • Ismeretek: A minőségi tanácsadási szolgáltatások nyújtásához intenzíven kell dolgozni egy adott területen, és ott kell maradni a képzések alatt is. Az IT-szolgáltatók képzett humán erőforrássokkal rendelkeznek, így kezelni tudják a technológiai megoldások által támasztott új igényeket és veszélyeket. Ellenkező esetben elképzelhetetlen volna, hogy a belső informatikai csapatokat tanítsák, miközben technikai felelősséget vállalnak az üzletág magjáért. Izgalmas versenyelőnyhöz vezethet, ha a szakértő munkatársak különböző területeken különböző ügyfeleknek dolgoznak.

  • Nagyobb rugalmasság: A kiszervezés másik előnye a méretezhetőség. Mind a létszámot, mind a költségvetést az információs technológiára fordíthatjuk, ezzel is javítva a cég reagáló képességét. A felhőalapú számítástechnika tökéletes megoldás lehet; lehetővé teszi az olyan szoftvermegoldások használatát és élvezetét, amelyekhez licencszerződést kötöttek. Ezáltal az ügyfél a kockázatok csökkenése mellett kiváló fizetőképességgel és biztonsággal védi fő érdekeit.

Az OpenKM-nél tanácsadói szolgáltatásokat kínálunk használatra kész és paraméterezett dokumentumkezelő rendszerünk kínálatához felhő és szerver módban. Ha szeretné látni a dokumentumkezelő szoftverben rejlő lehetőségeket, ne habozzon kérni egy személyre szabott online bemutatót.

Kapcsolatfelvétel

Általános információk